Zapytanie ofertowe – dostawa i montaż systemu podnośnika sufitowego LUNA

Zapytanie ofertowe – dostawa i montaż systemu podnośnika sufitowego LUNA

Termin składania dokumentacji ofertowej: Do: 12.12.2023 r., godz. 14.00

I. ZAMAWIAJĄCY:

Stowarzyszenie OSTOJA na Rzecz Osób z Niepełnosprawnościami
ul. Stawowa 1A
50-015 Wrocław
KRS 0000081524
NIP  8971547751
Tel. 605 873 114
e-mail: sekretariat@ostoja.org.pl

II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu podnośnika sufitowego LUNA do przemieszczania, rehabilitacji chodu i pionizacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością w budynku Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego we Wrocławiu, ul. Łukasza Górnickiego 37A.
  2. Opis przedmiotu zamówienia:
    – dostawa systemu podnośnika sufitowego
    – instalacja i rozruch systemu
    Zakres prac
    prace związane z dostawą i montażem, w tym:
    – dostawa systemu podnośnika sufitowego
    – instalacja systemu podnośnika sufitowego do 5 wyznaczonych pomieszczeń Ośrodka.
  3. Wszystkie materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca.
  4. Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom. Wszelkie użyte w realizacji zamówienia materiały muszą posiadać niezbędne atesty bądź inne dokumenty dopuszczające je do użytkowania, określone przepisami prawa.
  5. Wymagana gwarancja – Wykonawca udzieli 5 lat gwarancji na system będące przedmiotem zapytania ofertowego, licząc od dnia wystawienia faktury, po końcowym odbiorze robót.
  6. Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady:
    – nadające się do usunięcia, to Zamawiający może żądać od Wykonawcy ich usunięcia,
    – wyznaczając termin usunięcia wad, uniemożliwiające użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem,
    Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykonania przedmiotu zamówienia po raz drugi.
  7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich działań związanych z realizacją niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami BHP.
  8. Wszystkie prace winny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę i umiejętności w danym zakresie.
  9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz możliwości powierzenia części lub całości podwykonawcom.
  10. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
    Zamawiający zastrzega sobie także prawo anulowania zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
  11. Płatność za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi po jej zakończeniu i protokolarnym odbiorze systemu, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane na fakturze, w ciągu 7 dni licząc od dnia wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.
    Dopuszcza się możliwość płatności w transzach, których wysokość i terminy zostaną uzgodnione i określone w stosownej umowie zawartej z Wykonawcą.

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
prace powinny być wykonane w okresie 13.12.2023 r. – 30.12.2023 r. (z nieprzekraczalnym podanym powyżej terminem końcowym).

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Wykonawca powinien złożyć ofertę na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania o cenę.

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferty należy składać pocztą mailową na adres sekretariat@ostoja.org.pl
  2. Termin składania ofert upływa dnia 12.12.2023 r. o godz. 14.00
  3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego w w/w miejsce, a nie data jej wysłania.
  4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2023 r. o godz. 15.00 w siedzibie Zamawiającego, ul. Stawowa 1A, 50-015 Wrocław.

VI. OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium oceny ofert: 100% cena. Do porównania ofert uwzględniona zostanie cena brutto.

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem adresu poczty mailowej podanej w złożonej ofercie.

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

  1. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie się uchylał od podpisania w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego – Zamawiający wybierze ofertę sklasyfikowaną jako następną według ustalonych kryteriów cenowych.
  2. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik do niniejszego zapytania.

IX. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:

Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami są:

Małgorzata Gorący                     Mariola Koprek
tel. 605 873 114                          tel. 510 264 919
mail: sekretariat@ostoja.org.pl

X. ZAŁĄCZNIKI

Skip to content