I. ZAMAWIAJĄCY:
Stowarzyszenie OSTOJA na Rzecz Osób z Niepełnosprawnościami
ul. Stawowa 1A
50-015 Wrocław
KRS 0000081524
NIP 8971547751
Tel. 605 873 114
e-mail: sekretariat@ostoja.org.pl
II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu podnośnika sufitowego LUNA do przemieszczania, rehabilitacji chodu i pionizacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością w budynku Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego we Wrocławiu, ul. Łukasza Górnickiego 37A.
- Opis przedmiotu zamówienia:
– dostawa systemu podnośnika sufitowego
– instalacja i rozruch systemu
Zakres prac
prace związane z dostawą i montażem, w tym:
– dostawa systemu podnośnika sufitowego
– instalacja systemu podnośnika sufitowego do 5 wyznaczonych pomieszczeń Ośrodka. - Wszystkie materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca.
- Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom. Wszelkie użyte w realizacji zamówienia materiały muszą posiadać niezbędne atesty bądź inne dokumenty dopuszczające je do użytkowania, określone przepisami prawa.
- Wymagana gwarancja – Wykonawca udzieli 5 lat gwarancji na system będące przedmiotem zapytania ofertowego, licząc od dnia wystawienia faktury, po końcowym odbiorze robót.
- Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady:
– nadające się do usunięcia, to Zamawiający może żądać od Wykonawcy ich usunięcia,
– wyznaczając termin usunięcia wad, uniemożliwiające użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem,
Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykonania przedmiotu zamówienia po raz drugi. - Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich działań związanych z realizacją niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami BHP.
- Wszystkie prace winny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę i umiejętności w danym zakresie.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz możliwości powierzenia części lub całości podwykonawcom.
- Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie także prawo anulowania zapytania ofertowego bez podania przyczyny. - Płatność za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi po jej zakończeniu i protokolarnym odbiorze systemu, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane na fakturze, w ciągu 7 dni licząc od dnia wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.
Dopuszcza się możliwość płatności w transzach, których wysokość i terminy zostaną uzgodnione i określone w stosownej umowie zawartej z Wykonawcą.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
prace powinny być wykonane w okresie 13.12.2023 r. – 30.12.2023 r. (z nieprzekraczalnym podanym powyżej terminem końcowym).
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca powinien złożyć ofertę na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania o cenę.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferty należy składać pocztą mailową na adres sekretariat@ostoja.org.pl
- Termin składania ofert upływa dnia 12.12.2023 r. o godz. 14.00
- Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego w w/w miejsce, a nie data jej wysłania.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2023 r. o godz. 15.00 w siedzibie Zamawiającego, ul. Stawowa 1A, 50-015 Wrocław.
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium oceny ofert: 100% cena. Do porównania ofert uwzględniona zostanie cena brutto.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem adresu poczty mailowej podanej w złożonej ofercie.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
- Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie się uchylał od podpisania w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego – Zamawiający wybierze ofertę sklasyfikowaną jako następną według ustalonych kryteriów cenowych.
- Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
IX. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami są:
Małgorzata Gorący Mariola Koprek
tel. 605 873 114 tel. 510 264 919
mail: sekretariat@ostoja.org.pl
X. ZAŁĄCZNIKI
- Załącznik nr 1 – wzór formularza ofertowego
- Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna